20 januari

2009-01-20 @ 19:09:15
Hejsan bloggen!
Var hemma idag också :( men imorogn blire skola!
missar så himmla mkt när man är hemma, menmen imorgon åter till vardagen.
har vrkligen inte gjort någonting idag, jo bärt ved och fotat.
man jag har kommitpå att jag har fotat varenda liten grej (känns det som) här utanför. så nu kan det gärna få komma en ny årstid så det finns något att fota! och sen har jag kollat på en film.
ne men skolan imorgon då, jag kom på jag har ju sovmorgon så jag åker in med 8:58 tåget, och är då i linde vid 9:33 (för att vara exakt) och då är det först samhällskunskap som börjar vid 10, sen kommunikation och sist svenska. tror det är så min dag ser ut år inte riktigt säker ^^  men nästan, sen blire att åka med 14:11 tåget hem (hoppas jag hinner med det) jag MÅSTE! ^^ orkar inte vänta till 16:00, så vi håller alla tummar vi har!
kan ju visa lite bilder från idag som jag tog ute:
  

sådär ja, haha inte många bilder menmen
alltid något :D
sen när man kommer hem blir väll att slappa om vi inte har någon läxa?
för det vet jag inte då jag inte har vart i skolan på två dagar.
nej nu ska jag jag försöka komma på vad jag ska göra, men det blir väll att sitta här?
men klockan 20:00-21:00 ska jag kolla på tv, top model 11 :)
ha det bra vi hörs, skriver väll imorgon när jag kommer hem.
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0