22 april

2009-04-22 @ 19:39:56
Hejhej
ja som igår tar vi alla lektioner var för sig ^^
åkte ju in med 8:58 tåget imorse, skönt att sova längre, och i kopparberg klev pernilla på.
och vid station i linde mötte vi även emelie sen gick vi upp mot skolan.
Samhällskunskap: Vi hade ingen samhällskunskap för hon var inte där så var några andra där och vi hade värderingsuppgift eller va det heter. Och lindeskolans tema.
LUNCH: Wraps, faktiskt ganksa gott :)
Kommunikation: Först hade vi besök från en elev som tog upp om nån fotobok man får efter trean (får köpa) då man får en egen användare man får lägga in bilder på och sånt. Sen dags för klassråd terese var sekreterare och vem tror ni var ordförare? jo jag, haha ^^ men magda hjälpte mig (läs: hon sa typ allt) hon sa en grej sen sa jag efter. men bara en gång sen pratade hon på, sen en hälsoenket på 15 sidor, med massa massa frågor! som skulle vara anonym men på framsidan skulle mans kriva in, namn, telefonnummer, personnummer och massa annat det kallar inte jag anonym, dok skulle första sidan där man skrev allt sånt ryckas bort, innan dem skickas till örebro men ändå!
Svenska: Disskuterade lite om dem dära frågorna vi fick igår, sen slutade vi typ kvart i 2. skönt det, så åkte med 14:11 tåget hem. mamma kom och hämtade mig vid station :)

Hemma så har jag bla bakat en kladdkaka och lite så. och om 50 minuter ska jag kolla på rent hus. haha!
men först lite tågbilder:
 


Puss och kram :)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0