181130 - sista november

2018-11-30 @ 21:01:06
Hej!
Idag är det sista november vilket innebär att vi går in i december månad imorgon, hur otroligt är inte detta. Det är enbart en månad kvar på 2018, vart har detta år tagit vägen? Jag har snart jobbat ett år på förskolan. Det är helt otroligt.
 
Jag har i alla fall jobbat idag, började 6:15 och slutade 13, vilket var väldigt skönt. Så jag har också fått mycket gjort här hemma. 
 
jag är redo för nedräkningen till julafton, imorogn för jag öppna första. I helgen förresten blir det att julpynta så det kommer säkert någon bild från det, det är ju faktiskt första advent på söndag, hur sjukt?
Ja, ja tror jag ska sova om ett tag kanske ska börja kolla på någon film på Netflix.
 
Nedräkningen till Julafton kan börja, jag är redo!
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0