180613 - det här med rubriker...

2018-06-13 @ 21:11:30
Hej!
Först några rader om dagens rubrik, tycker det är svårt att veta vad man ska döpa inlägget till. Dagens i-landsproblem...
 
I alla fall idag har jag jobbat som vanligt, var på förskolan mellan 7,30-15,30. Har varit en bra dag dock märker man på barnen att de nu skulle behöva lite ledigt och vila upp sig lite även vi pedagoger haha. Jag har 6 arbetsdagar kvar innan jag går på semester, nästa torsdag klockan 16 tar jag semester! Min första riktiga semester, känns stort. Jag måste visa idag fick jag min första sommarpresent som förskollärare, haha hel nöjd. Vi på barnets avdelning fick en varsin, super gulligt. 
 
 
Något annat är att sambon kommer hem över helgen i morgon vilket ska bli super mega mysigt längtar. Så helgen blir att umgås med honom så får vi se vad vi hittar på. Vädret tror jag ändå skulle vara hyffsat. 
 
Men nu ska jag gå och blåsa håret, platta håret, borsta tänderna för att sen gå och sova. Puss
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0