170530 - det var länge sedan

2017-05-30 @ 20:27:56
Hej!
Det var ett tag sedan, men detta beror på att jag har lämnat in min dator på lagning och har nu lånat sambons. Detta betyder ju att jag har inte mina lösenord sparade och jag kom inte ihåg min inloggning på blogg.se så därför har jag varit borta. Nu vet ni varför. Jag har nu kommit på mitt användarnamn så nu är det fixat men min egna dator är fortfarande på lagning. 
 
I alla fall jag tänker att jag imorogn uppdaterar er om läget lite och gör lite inlägg. För jag kommer vara hemma hela dagen i morgon och skriva på min tenta och man måste såklart ta någon pause då och då! Vi ses i morgon.
 
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0