170501 - välkommen världens bästa månad

2017-05-01 @ 21:16:00
Hejhej!
Vi har nu klivit in i Maj månad, enligt mig bästa månaden. Varför? Jo jag fyller ju år den 5 maj. Det är dock bra på andra sätt också träden börjar slå ut och den gråa världen börjar förändras och vi ser mer än en färg ute. Helt underbart.
 
Annars då så har det ju varit långhelg fredag-måndag, vilket betyder att det blir en kort vecka denna vecka också. Då de blir tisdag-fredag dock ser min morgondag inte så roligt ut ska vara på förskolan mellan 8-16:30 jag hoppas dagen går hyffsat fort. Det brukar de göra, annars så har jag tiderna 8-16, 7:30-14 och sedan fredag 9-15. På fredag händer de roliga saker för det första jag fyller 26 år och för det andra mamma kommer hit och är här över helgen. Ska bli väldigt roligt!
 
Idag då har vi åkt runt lite och handlat bland annat på blomsteraffären och Ikea. Jag köpte lite blommor till balkongen blev så fint (se bild nedan). Annars så har vi också tvättat sen har bilen varit inne på in-och utvändig tvätt så nu är den superfin!
 
FÖRE <---                  ---> EFTER 
 
Lite andra bilder från vår promenad som vi tog hem/ och tillbaka från där vi lämnade och hämtade bilen samt en söt liten nyckelpiga som var med mig och planterade blommor samt en solnedgång...
 
 
Puss och ha en bra tisdag i morgon så ses vi snart igen!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0