170607 - snart är det över

2017-06-07 @ 20:54:51
Hej på er!
Idag är det den 7 juni vilket betyder att det igår var Sveriges nationaldag. Men nu till dagen jag fick in mitt arbete cirka 2 timmar tidigare än mappen stängde, bra gjort av mig. Från och med att den var inlämnad tills idag har jag suttit med en opponering som ska redovisas imorgon, där jag läst en annan students arbete. I detta fall min kompis, haha lite roligt, a va 50 peroner hamnade vi i samma redovisningsgrupp (finns 5 grupper) och i gruppen är vi kanske 12-15 st och då fick jag henne! Jag känner mig dock förberedd för morgondagen så jag hoppas att det går bra. På fredag blir det att göra ändringar i texten för att skicka in den igen. 
 
I helgen blir det att bara ta det lungt, det blir en helg utan plugg för en gång skull. På måndag nästa vecka är det VFU igen som gäller ska ta igen mina sista dagar så måndag-onsdag är det VFU som gäller.
 
Nu ska jag gå och fortsätta min städning med min garderob. Puss
 
grattis Sverige en dag i efterskott
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0