170601 - första juni

2017-06-01 @ 10:16:23
Hej!
För det första det är 1 juni idag. Då är det officielt sommar eller hur? Frågan är bara vart tog maj månad vägen? Tiden går så otroligt fort och snart är denna termin också klar och då är det bara en termin kvar. Det är också heltl otroligt och cirka ett halvår är jag färdigutbildad förskollärare...
 
Men än är det ett tag kvar och nu får vi leva lite i nuet, jag sitter just nu och skriver sista arbetet för denna termin. Lite klurigt är det, men det går sakta men säkert frammåt. Det ska vara inlämnat imorogn klockan 20:00. Efter det får vi opponeringsschema som ska redovisas den 8 juni vilket är min sista dag denna termin. Sedan förljer tre dagar på VFU:n för att ta igen dagarna. Sedan är det sommarjobb som gäller vet än så länge inte vart jag ska vara men snart så löser det nog sig.
 
Nu tillbaka till tentan som måste skrivas. På återseende, Puss
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0