170211 - lördag kväll

2017-02-11 @ 21:05:04
Hej
I dag är det lördag, ledig dag. Vi har dock dammsugit och dammat, i morogn ska vi ta tag i vårt badrum och göra en ritktig storstädning. Vi ska försöka göra det lite mysigt, för nu är det inte alls det. Vi ska även tvätta har tvättid klockan 10:30. Sedan blir det nog en del plugg faktiskt för att jag ska hinna med allt som ska göras, men snart är kaosveckorna klara, för vecka 9 har vi en instuderingsvecka så då blir det lite lugnare ska läsa till hemtentan då som är den 10 mars (tror jag det var). Justja vi ska ju till Biltema en sväng också för att inhandla lite saker till badrummet. Det var lite så som det ligger till just nu, skriver nog ett inlägg under morgondagen också. 
 
- bilden togs under veckan när jag var i skolan -
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0