170816 - Onsdag

2017-08-16 @ 13:18:58
Hej!
Idag är det onsdag och jar har haft en lektion i skolan mellan 9:15- ca 11:15 tiden. Skönt att sluta lite tidigare tanken var att vi skulle ha lektion fram till 12 tiden. Nu är jag i alla fall hemma och har satt mig i soffan och ska fortsätta läsa i min bok, jag läser just nu utbildningsvetenskap för förskolan, faktiskt relativt intressant och framförallt lättläst bok vilket kan vara skönt. Utanför fönstret så öser regnet ner är sommaren slut eller får vi lite mer värme innan hösten kommer? 
 
Nu helgen som var, så var vi ju i Kopparberg på kräftfiske tänkte försöka göra ett inlägg om det senare idag eller imorgon. Sen har jag en liten annan idé som jag skulle vilja göra som handlar om fotografering. Man väljer en färg till exempelt gult sen letar man på en massa saker i denna färg och lägger upp snyggt på golvet med något bakgrund och fotograferar detta skulle vara roligt och ha en färg varje vecka som man tillexempelt kan lägga upp på söndagar eller liknande. Jag vill så gärna komma igång med mitt bloggande, för det är ett sådant bra sätt att få ur sig saker men framför allt kunna gå tillbaka senare och se vad man gjorde, se bilder och bara minnas tillbaka. Kanske får göra någon form av schema där ett par inlägg i veckan är standard? Hmm... Det tåls att fundera på. 
 
Åter nu till min bok. Puss
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0