170414 - Långfredagen

2017-04-14 @ 20:47:15
Hej idag är det långfredagen vilket innebär att jag har varit ledig idag, så otroligt skönt. Vi tog lite sovmorgon i morse sen har vi varit och handlat lite inför helgen och vid ca 15 tiden kom vi på att vi skulle möblera om vardagsrummet haha sagt och gjort så vi städade hela lägenheten också. Så nu är det påskfint här, otroligt skönt!
 
Annars så hade vi besök idag eller ja de kom inte så mycket längre är till porten, haha två små ankor som var på vårpromenad. Såg dem när jag kollade ut genom fönstret. 
 
Men nu ska jag föröska rensa min dator lite för den är så otroligt seg, så vi får se om jag får någon ordning på den. Puss
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0