160924 - Lördag

2016-09-24 @ 16:57:30
Hej!
Ja, det är inte lätt att vara aktiv här inte. Jag vill gärna skriva för jag tycker de är roligt att senare kunna gå tillbaka för att se vad jag gjorde och sådär. Det är bara att försöka igen skulle vilja uppdatera minst en gång per dag. Ska nog under helgen försöka fixa upp bloggen lite, kanske en ny header och lite annat.
Sen tror jag att jag ska ha lite återkommande inlägg som jag hade förrut typ som kategorin tummen upp och tummen ner eller andra saker. Det tåls att fundera på.
Jag lever i alla fall!
 
(en bild från ett par dagar sedan, tände ett ljus för min älskade pappa)
 
 
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0