161021 - fredag

2016-10-21 @ 16:16:12
Hej!
Klockan är ni 16:00 och idag är det fredag. I dag har jag haft skola mellan 9-12 vi fick dock sluta klockan 11:10 så de var otroligt skönt. Annars så har dagen rullat på, det är så otroligt mörkt, grått och trist ute så känns som det är kväll hela tiden. Det känns lite som vi lever i ett ständigt mörker de blir liksam aldrig ljust, därför längtar jag till snön kommer så den kan värga vår värld lite vit och pigga upp lite.
 
I alla fall i går harde vi en dugga som var mellan 9-12 och jäklar va stressigt det var, haha helt otroligt. Jag skickade in min med 4 minuter tillgodo. 
 
Till något helt annat, jag tänkte starta en ny kategori här på bloggen som kommer hete Friluftsliv där jag kanske en gång i veckan kommer publicera ett inlägg och fliluftsgrejer som jag har, vill ha eller kanske någon tur som jag har varit på, det ska i alla fall vara friluftsinriktat. Då det är ett stort intresse som jag har och som jag vill dela med mig av.
 
En annan sak när vi ändå hoppar runt lite, är att jag sa i förra inlägget om jag inte minns fel att jag skulle skicka efter bilder och att jag skulle visa er lite bilder som jag tänkte framkalla. Men jag hoppade över att skicka iväg för orkade inte leta fram 50 stycken så det får bli en annan dag.
 
Jag bjuder på en bild i detta inlägget i stället, bilden är tagen i Eikesdalen i Norge. På bilden ser man mig och min sambo Mattias. Kuriosa om bilden är att den är tagen på min födelsedag! Detta blir även en liten intro till min nya kategori. 
 
Puss
 
 

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Susanne

En mycket vacker bild

Svar: Ja men visst är den, tack mamma :)
Emma

2016-10-30 @ 18:19:05

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0