161123 - onsdag

2016-11-23 @ 19:12:30
Hej
Dagarna och veckorna bara springer fram. I morgon är det enbart 1 månad kvar till julafton och nu på söndag är det första advent. Snart är även detta året slut.
 
Idag är det dock onsdag den 23 november och dagen har bestått av plugg, blää läser en så otroligt svår bok så det är inte sant. Aja bara kämpa sig igenom den och bara göra det där nedras seminariumet på boken. Sen har jag en massa andra uppgifter att göra. En sak i taget! Just nu väntar jag på att bonde söker fru ska börja jag tror det är ett ritkgit spännande avsnitt idag. Tänkte även kolla på halv åtta hos mig innan det är dags för det andra. Till mitt tv-tittande har jag även lite godis att snacksa på. mums. 
 
Imorogn är det torsdag och jag har lektion i skolan mellan 9-12 efter det blir det att vara kvar i skolan där jag och mattias ska plugga framåt 16 tiden innan vi åker hem och tar helg. Sen blir det en lugn helt och på söndag blir det att julpynta och vi har bestämt oss för att äta mys-brunch på söndag! Blir kanon!
 
Åter en annan dag! Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0