161106 - söndag

2016-11-06 @ 18:46:25
Hej!
Känns som jag alltid skriver på söndagar, men i alla fall det är söndag idag och vecka börjar gå mitt sitt slut, jag har har varit hemma hela veckan och gjort två uppgifter ena är jag dock inte klar med ännu ska fortsätta med den imorogn. Annars så har första snön fallit så nu är landskapet vitt, vilken ändå är härligt. 
 
Nästa vecka dä är det grupparbete samt redovisning på fredag. Sen var även denna 5hp kurs avslutade. Från och med måndag den 14 november börjar en ny kurs som håller på fram till mitten på januari. Blir skönt att ha en kurs som är längre än tre veckor som vi har haft nu tre kurser.
 
En annan sak som ligger lite längre fram i tiden är ju faktiskt Julen det är inte allt för länge kvar och med tanke på hur fort detta året har gått så kommer det vara som att blinka så är det den 23 december och man har precis smakar en köttbulle...
 
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0