160523 - måndagkväll

2016-05-23 @ 22:59:45
Hej!
För det första jag höll på att skriva den 21 i rubriken, dagvild! Det är alltså måndagen den 23 maj och jag börjar sommarjobba om lite mer än en månad faktiskt, fast mer om det en annan dag. Nu till dagen gick upp vid cirka 7 tiden (som vi kommer göra hela denna vecka) de ska nämligen komma några och fixa något med elementen i alla lägenheter här och denna vecka ska de vara i detta hus. Mellan 7:30-16 kan de komma så man vet ju inte och jag har ingen lust att öppna i pyjamas. Det är ju dock en fördel i och med att man kommer upp i tid och kan sätta i gång med pluggandet i bra tid. På tal om plugg som för oss in på skolan är att jag har egentligen lektion imorgon mellan 9-12 men kommer inte gå på den (den är inte obligatorisk) och lägger hellre de timmarna på att läsa, läsa, läsa. 

Annars så rullar dagarna på och jag har kommit jättelångt på mitt pussel snart klar visar en bild på hur det såg ut igår. Sen är det dags för sängen, godnatt!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0