160325 - Långfredagen

2016-03-25 @ 20:28:20
Hej hallå!
Idag är det långfredagen och det innebär röddag och ledig från VFU. Lite skönt är det att ha lite ledigt blir ju hela 4 dagar i och med måndagen som också är en röd dag. VIlket innebär kort vecka nästa vecka också samt att det är påsklov vilket innebär färre barn så kommer nog bli en bra vecka. 
 
Men innan dess ska jag njuta av ett par dagar ledigt, jag längtar dock lite till söndag vi ska kolla på en 3:a som ligger 2 hus bort var en tjej som ville byta till en 2:a som då vi har och vi vill ha en 3:a. Vi hoppas på det bästa, jag återkommer med en uppdate på söndag hur det gick och så vidare!
 
Nu tillbaka till bingolottos fribingo. Puss
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0