160605 - inne och ute

2016-06-05 @ 16:08:00
Hej!
Jag är nu typ klar (lite små justeringar) med fråga 1 vilket innebär 5 frågor kvar. Måste ta en pause så passar på att skriva ett inlägg här. Det är ju inte så jätteroligt att sitta här med tanke på vädret utanför som är klarblå himmel och solen skiner. Dock blåser det faktiskt ganska mycket så jag vet inte hur varmt det är.
 
 
Dags att återgå till plugget ett tag för att sedan äta lite mat, jag tror jag äter tacos idag som jag har gjort senaste lunchen och middagen igår och som sagt blir till middag idag också haha. Nackdelen med att vara hemma själv och köttfärspaketen jag gjort ligger på 400-500 gram. Men det är ju bra behöver ju bara värma köttfärsen och skära lite nya grönsaker så är maten klar. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0