Hej - 160122

2016-01-22 @ 12:42:44
Hej!
Det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg här, det har inte hänt så mycket på senaste tiden. Skolan har inte dragit i gång utan jag börjar en ny kurs på måndag. Så då händer det ju lite mer i vardagen. Nu går jag upp sen slappar typ hela dagen. Ändring på det, har haft så senaste typ 2 månaderna känns det som. Har i och för sig haft en tenta men har inte heller varit så mycket med den då vi har haft så lång tid på oss. Från och med måndag fram till i slutet på februari har vi en kurs i specialpedagogik så de ska bli spännande kommer ha lektioner endast måndag och tisdagar. De andra dagarna blir det att plugga hemma. Det kommer bli bra. 
 
En annan sak jösses vad snö vi har fått, nu är det verkligen ett vinterklätt landskap. Det är dock väldigt skönt allt blir så mycket ljusare. På återseende, puss
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0