Dagens lista - lördag

2016-02-13 @ 22:05:14
Dagens låt: Miram Bryant - Stationen
Dagens dusch: Jag har inte duschat idag. 
Dagens frisyr: Blandat toffs/utsläppt
Dagens smink: Inget.
Dagens kläder: Myskläder, som de ska vara en lördag!
Dagens händelse: Vi åkte till Ikea.
Dagens planer: Dagen är snart slut, men vi har varit till valbo köpcentrum och sedan till Ica och handla. Kollat på blackboard samt lite community.
Dagens vill ha: Hyllor bredvid spisen, vi har ett tomt hål där hade varit så snyggt med hyllor där. Detta är under konstruktion.
Dagens saknad: Många!
Dagens tråkigaste: Att sopa av snön från bilen. 
Dagens måste: Handla mat
Dagens dricka: Vatten, en liten hallonsoda och en liten päronsoda.
Dagens köp: En sak från Ikea, som ni kan se nedan
 
Dagens mat: Soppa och äggmacka till lunch och Pulledpork med hemmagjord coleslaw till middag.
Dagens mående: Det är bara bra med mig, dock har jag nu suttit för länge min rygg tar kål på mig. 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0