161220 - vad hände?!?

2016-12-20 @ 20:49:00
Hej!
Vart tog december vägen? Det är redan den 20 december idag och dagen är snart till ända, det betyder att det är 4(!!) dagar kvar till julafton. Det känns som det är i alla fall 2 veckor kvar men icke om 4 dagar är det dags för den mysigaste dagen på året den som slår födelssedagen eller andra högtidsdagar under året med hästlängder. Jag älskar julen. 
 
Jag ska försöka ta lite bilder på vår jul som jag kan visa. I morgon tänkte jag också visa er bilder från våra nya golv och våran nya soffa. Det blev så fint! 
 
Nu ska jag fortsätta titta på tv och vänta på att mamma ska komma hem från julbordet som hon är på.
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0