161206 - tisdag

2016-12-06 @ 10:19:30
Hej hej!
Sitter i soffan och försöker bli klok på plugget, jag har ett seminarium i morgon förmiddag på en bok på ca 300 sidor där vi på plats kommer få ansvarskapitel. Har sådan olust för detta, jag vill bara att klockan ska vara 12:00 imorgon så sk*ten är över. Efter förmiddagslektionen i morgon har vi en föreläsning på eftrmiddagen. Sen lektion på torsdag förmiddag och sista lektionen för i år är den 15 december. Men ja bara för att sista lektionen är då betyder de inte ledigt åhnej har en hel del att stå i, tyvärr. 
 
Nu måste jag återvända till boken samt att jag måste förbererda för tvättning som sker om 10 minuter!
Puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

vårt vardagsrum, just nu!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0