Söndags ångest!

2015-09-13 @ 22:08:26
Hej
Åhh jag vill inte att det ska bli måndag, måndag innebär skola HELA veckan måndag-fredag alla dagar 9-15:30. Vet inte hur de ska gå, tror jag blev bortskämd förra terminen då vi hade max 2-3 lektioner i veckan och då endast förmiddag eller eftermiddag vilket blir 3 timmar. Haha ja, ja vi får se hur det går. Tror ju dock det kommer gå bra men känns jobbigt, vi har ju lite praktiska lektioner så då förhoppningsvis kommer dagen gå lite fortare. I morgon har vi redovisning på kulturbesökuppgiften vi har arbetat med i ca 2 veckor. Jag och en kompis var till Järnvägsmuseet och intervjuvade en person där, så jag imorgon som sagt dags för redovisning. Det blir nog bra det!
 
Veckan efter denna har jag också en monster vecka, är dock ledig torsdag annars kör jag 9-15:30 varje dag! Fredagen där den 25 åker jag till Kopparberg och spenderar helgen där då det är Kopparbergsmarken, sen åker jag tillbaka till Gävle på måndag den 28 och då har vi skrivarvecka det vill säga vi har inga lektioner utan då kan man vara hemma och skriva och läsa inför uppgifter. Aja nu dags för sängen, puss och godnatt!
 
 
Bjuder på en gammal bild på högskolans biblioteksbyggnad
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0