Måndag 14 september

2015-09-14 @ 21:30:26
Hej hallå!
Idag var det redovisning av kulturbesöket som jag skrev igår. Man gör det så mycket större än vad det egentligen är, så med andra ord så gick det bra! Imorgon har vi vår första musik lektion vet inte vad jag ska tycka om det, känns som jag är lite tondöv. Haha med det ska nog ordna upp sig! Så imorogn och onsdag har vi musik sedan på torsdag och fredag har vi drama.
 
Sen i helgen ska vi nog köpa en ny säng, en hög malm, vi har nu en låg malm men den börjar trilla ihop vi köpte den begagnad och vi har haft den i typ 1,5 år. Men nu dags för en dusch sedan är det sängen som kallar! Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0