Äntligen fredag!

2015-09-18 @ 20:18:50
Hejhej
Äntligen fredag och helg!!!! Skönt med lite ledig, dock blir det en del plugg i helgen också men vi sak även göra lite roliga saker, som att köpa en ny säng imorgon. Men först på dagen blir det som sagt att plugga, sen framåt eftermiddagen tar vi pause och åker mot Ikea. Det som är bra att bo så nära ett köpcentrum är att man kan slå slag i saker på en gång det krävs inte så mycket planering. Där jag egentligen kommer ifrån ligger närmsta köpcentrum ca 1 timme ifrån vilket kräver mera planering i sina resor. Men i alla fall som jag skrev ska försöka ta före och efter bilder, men nu ska jag bara njuta av fredagkväll och inte tänka på plugget mer för idag. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0