Promenad till affären

2015-05-16 @ 20:49:25
Hej
Tidigare idag tog jag en promenad till affären och längst vägen kunde jag inte motstå att ta kort på alla blommor och träd som blommar! Därför tänkte jag dela med mig av lite bilder. Idag är det lördag känns dock som söndag och gjort det både idag och igår. Men än är inte helgen slut, hela söndag att se fram emot imorgon! Skickade in min fröuppgift i går då de var sista dagen för den, så nu kan vi bocka av den på listan på vad som ska göras innan lite sommarlov tas. Som jag dock ska spendera på Ica Kopparhallen, men det ska bli bra har fått mitt schema och så. Jag börjar den 15 juni och slutar den 13 juni. Så drygt 2 månader kommer jag att jobba. Blir bra det!
 
Nej nu ska jag visa er lite bilder.
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0