Imorgon!!!

2015-05-04 @ 22:18:22
Hejhej!
Imorgon är dagen med stort D här, jag fyller 24 år. Det vill säga att det är min sista dag som 23-åring idag. Mamma och Peter var ju här i helgen och firade mig, fick presentkort på akademibokhandeln ska köpa en kalender att ha i skolan, fick även ett presentkort på Kicks. Har sedan jul presentkort där som jag fick av mina syskon samlar till en parfym som jag vill köpa så med tre presentkort + pengar jag fick av mormor också på födelsedagen köpte jag parfymen och betalade endast 85:- på en parfym som kostade 735:- så de blev ju väldigt bra. Sedan fick jag en lökhackare/grönsakshackare. Blev väldigt nöjd med presenterna och att dem kom hit. De sov över till söndag och söndag förmiddag åt vi bruch på Ikea sedan åkte de hem.
 
Så ja imorogn är det dags, jag och älskling ska fika och fira!
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0