Hejhej

2015-05-19 @ 21:53:36
Det var någon dag sedan som jag skrev, har fullt upp med gruppuppgifter och individuella uppgifter. Men de betas sakta men säkert av en efter en. Som idag blev jag och en klasskompis klara med vårt kurssammanhållande arbete, eller ja de kanske är lite finslipning kvar men 98% av den är klar! Imorgon i skolan ska vi ha frö och fenologi redovisning två separata uppgifter sen är dem också klara.
 
Annars jag och Mattias planerar lite inför helgen då vi ska åka till Kopparberg och vandra på Bergslagsleden Kloten - Gillersklack (Etapp 1) och sedan fortsätter vi med Gillersklack - Stjärnfors (Etapp 2) vilket kommer bli ca 3 mil. Så vi åker bort mellan fredag och söndag ska bli super kul och super mysigt. Därför håller vi alla tummar och tår att de kommer vara bra väder.
 
nej dags att hoppa in i duschen för att sedan gå och lägga sig som sagt redovisning i skolan imorgon så de blir en heldag mellan 9-16. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0