Grand opening

2015-05-14 @ 21:42:41
Hej!
Igår vad jag och sambon till XXL för deras grand opening, helt sjukt vi var där vid 10 tiden och de öppnade klockan 7 och de var ändå cirka säkert uppemot 100 personer i kö. Dock gick de relativt fort att komma in så det var ju skönt de. Jag fyndade ett par gummistövlar och en fleecetröja. Vi tänkte åka dit under helgen och se om man kan kolla runt lite mera var så mycket folk där sist så man kunde liksom inte stanna och kolla haha.
 
bild från kön
 
 
Sitter just nu och filar lite på fröuppgiften som ska in i morgon och jag är snart klar. Skriver nog ihop de sista imorgon och sen skickar jag in den. VId 17:00 ska jag och sambon åka och bowla ska bli riktigt kul! Vi får se vem som vinner.
 
Nej åter till pluggandet en stund till sen ska jag nog faktiskt spela lite Sims tror jag. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0