24 januari 2015

2015-01-24 @ 22:58:16
Hej
Har börjat en ny kurs som håller på fram till maj. Det vill säga att det är en 30 hp kurs. Tycker det ska bli skönt med en lite längre kurs, har innan haft 7,5 och 15 hp kurser. Kursen heter Barn i kultur och natur och innehåller 3 moment som delvis kommer överlappa varandra. Verkar vara en bra kurs de letkioner som vi har haft hittlis, de känns skönt!
 
Igår var jag hem till en kompis där vi firade en annan kompis som har fyllt år. Vi gjorde lite mat och åt kladdkaka. Riktigt roligt var det, idag har jag bara tagit det lungt och imorgon ska vi iväg till släktingar till Mattias. De blir en lugn och skön helg. Nästa vecka har jag lektion tisdag och fredag som är två föreläsningar. De andra dagarna blir det att plugga har två uppgifter som ska vara inne senaste 5 och 14 februari så ett tag kvar men skönt att få bort de så fort som möjligt istället för att vänta in sista sekund. 
 
Nej nu ska jag hitta på något att göra innan det är dags att sova, frågan är ju bara vad jag ska göra.
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0