Livet som högskolestudent

2015-02-07 @ 20:24:25
Hej!
För ett tag sedan avslutade vi en kurs och nu har vi äntligen fått betyg på sakerna vi har skickat in.
Det var två kurser i en eller hur man ska säga,
  • Barn och barndom
  • Introduktion till vetenskapsteori
I Barn och barndom har vi haft VFU, hemtentamen samt en VFU-rapport. VFU kunde man få godkänt och icke godkänt den fick jag godkänt på, hemtentamen fick jag 19/20 poäng vilket blev ett B (A-F betygsystem) samt så hade vi VFU-rapporten som jag fick D på vilket jag är nöjd med. Sedan i kursen Introduktion till vetenskapsteori har vi gjort ett PM och ett grupparbete. På PM fick jag C (A-F betygsystem) och på gruppuppgiften fick vi också C. SÅ otroligt nöjd och glad! Så nu lämnar vi den kursen lite bakom oss och går in 110% på kursen som håller på nu. Där en hemtentamen väntar mellan onsdag-fredag nu till veckan.
 
Imorgon är det söndag och jag och älskling åker till Romme Alpin för lite skidåkning, har med mobilen så ska försöka ta lite bilder som jag kan lägga in i morgon kväll!
Nu ska jag ta en dusch sedan vika böcker. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0