29 augusti

2015-08-29 @ 22:41:02
Sommaren är snart officiellt över i och med att skolan börjar på måndag. Känns vemodigt men får hoppas man kommer in i det snabbt, skönt att man känner klasskompisarna och inte behöver gå igenom det igen,  ska bli kul att se alla igen! Men men än så är det inte slut vi har hela söndagen att se fram emot och vi börjar dagen med en brunch på IKEA, underbart! Sen tar vi dagen som den kommer och hoppas på det bästa. Nu kom jag på en sak glömde att jag skulle göra ett inlägg om Åre-veckan där jag skulle visa bilder ska försöka göra det imorgon, ska för säkerhetsskull sätta ett alarm så hag kommer ihåg.


Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0