Cyklade till skolan

2015-04-16 @ 23:06:43
Hej!
Ja, som rubriken lyder cyklade jag till skolan i morse så idag blev de 8 km på cykel = nöjd tjej! Det är nämligen så att vi skulle byta däck på bilen igår som gick allt annat än bra! Gängpaj på hjulbulten så vi fick åka till biltema med ett sommardäck samt 3 vinterdäck där ena däcket hade 3/4 hjulbultar. Haha och de andra tre vinterdäcken sitter fortfarande på då vi inte får bort dem. Så ja bilen står på parkeringen med ett sommardäck och tre vinterdäck dock alla med 4 hjulbultar! Har bokat tid imorgon kl 8 här i Sätra för att få hjälp med att byta de tre återstående däcken! Så då är det deras bekymmer att få bort vinterdäcken och jag kan en halvtimme efter jag lämnat vilen hämta den med 4 sommardäck som vi förövrigt köpte igår begagnade här i Gävle! Haha måate ju bli första gången de får in en bil där endast 3 däck måste bytas.


Tänkte visa en bild från när jag cyklade hem från skolan, stannade och tog kort på en vitsiopa!

Ha det så bra, för nu är det dags att sova. Puss.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0