Hejhej

2014-05-18 @ 22:56:07
Det var ett tag sedan jag skrev!
 
Har varit mycket i skolan, dock är det lungt några dagar så tänkte passa på att skriva ett inlägg här nu innan jag ska sova. Har föreläsningar imorgon vid 8:30, det bästa med att läsa på distans är att man kan äta frukosten framför föreläsningarna ^^
 
Annars har jag fått mitt schema för sommaren börjar jobba den 16 juni och jobbar fram till den 17 augusti. Blir kanon, och ledig nästan hela vecka 29, så då åker jag till Stockholm!
 
Kan faktiskt berätta om veckan som kommer, jag kommer ihåg förut (ja för ett par år sedan) då brukade jag alltid skriva ett inlägg på söndagen och berätta om kommande veckan, därför tänker jag göra det nu!
Måndag: Som jag skrev ovan har jag lektioner mellan klockan 8:30 och fram till 12:00. Efter det blir det att kolla på lite skolarbeten och på kvällen blir det att ta det lungt. Någon gång där emellan ska jag gå en sväng till affären också.
Tisdag: Ledig det vill säga ingen skola, då ska jag ta mig en sväng till macken och fylla luft i däcken och tanka bilen sedan ska jag åka en sväng till secondhand butiken Ria som ligger i Gävle. Där de säljer alla öcker för 1:-/st, så jag ska köpa lite böcker så jag kan vika lite böcker. Har två stycken på gång men måste ha böcker på ca 600 sidor, så blir att leta reda på det! På kvällen blir det att fixa lunch och förbereda för onsdagen. 
Onsdag: Gå upp vid cirka 6 på morgon för att klockan cirka 7:30 ska jag sätta mig i bilen och åka till Falun där de är Campusdagar vara där HELA dagen så kommer hem igen vid 17:30 då är det bara förbereda sig för torsdagen.
Torsdag: Campusdag, hela dagen från 8:30-16:00 Likadant idag gå upp samma tid kommer dock hem en halv timme tidigare, på kvällen blir det att ta det lungt och förbereda för fredagen och sista campusdagen.
Fredag: Campusdag, börjar samma tid 8:30 och går till 15:00 sen efter det så kanske jag åker till Kopparberg och spenderar helgen där vi får se hur det blir.
Lördag: Antingen är jag i Kopparberg eller så är jag hemma i Gävle.
Söndag: Antingen är jag i Kopparberg eller så är jag hemma i Gävle.
 
Sådär ser min vecka ut, campusdagarna kommer nog bli roliga men ansträngande men de går bara att gå och lägga sig i tid dagen innan och med tanke på att de kommer vara fullfart 8:30- ca 16:00 varje dag tror jag nog att de inte kommer vara svårt att somna på kvällen, kommer vara helt utmattad!
 
Nej dags att sova nu, godnatt ♥
 
 

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Emma-Community

Fin blogg

Svar: Tack så mycket!
Emma

2014-05-19 @ 07:13:19
URL: http://emmacommunity.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0