Blodprov

2014-03-03 @ 12:46:00
Hej!
I dag var jag till HC, för de första varför heter det hälsocentral här gjorde det uppe i Åre också men i Kopparberg och där omkring heter det hälsocentral. Värt att tänka på. I alla fall så tog jag blodprov i armvecket. Är så otroligt rädd för nålar och allt va det innebär, svimmar så lätt. DOck inte idag, eller ja inte efteråt när jag hade kommit hem och fick slänga mig ner på golvet ;) Menmen innan det när de tog det oc vägen hem så kom ju inte på en gång. Så de var skönt, 5-6 flaskor tog de. Jag är nöjd!
Och bara för att tycka synd om mig lite mera så har jag såklart en bild hur min arm såg ut efter ett några timmar ;)
Plåstret man fick var en mardröm satt som sten!
 
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0