18 november - tisdag

2014-03-18 @ 22:58:58
Hej!
Det har blivit slutet av mars nu också, veckorna går fort. Men i alla fall livet rullar på med studier dock så är denna kurs som jag läser just nu snart slut och då börjar jag en ny. Det är även snart dags för mig att göra högskoleprovet och inte nog med det så är det dags att söka till höstterminen. Mycket att göra!
 
I helgen åker jag och Mattias till Kopparberg/Silverhöjden och spenderar helgen där, ska bli riktigt roligt. Längtar så mycket. SÅ vi får se vad vi hittar på, tror vi ska ut till Nitten och grilla lite korv kanske om vädret tillåter.
 
Här i Gävle har det ju kommit snö igen, så nu är det vitt utanför vårt fönster igen. Dock så försvinner det nog snart, fast än så ligger det på marken. Var in och kollade på ljusnarsbergs hemsida där de har en webbkamera och var in och kollade i Kopparberg men ingen snö där så det är ju skönt!
 
Så de var lite uppdate, nu är det snart dags för sängen.
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0