Julklappar, julen 2013

2014-01-04 @ 23:37:00
Hej!
Jag tänkte nu i detta inlägg visa vad jag fick i julklapp, är jätteglad för allt som jag fick :)
 
Från Mamma, presentkort på Ica, 100:- 
 
Detta köpte jag för presentkortet på Ica.
 
Från min syster Anna och hennes son Ted, godisskål.
 
Från min syster Anna och hennes son Ted, ungsformar.
 
Från mamma, en tröja från H&M.
 
Från min syster Lena, ett halsband där de står Pappa.
 
Från mamma och Peter, en matberedare.
 
Från svärföräldrarna, ett par stickade sockor.
 
Ett från mormor och ett från mostrarna, prensentkort på cervera, sammanlagt 250:-
 
Från mamma, den obligatoriska After Eight asken.
 
Från mamma, ljuslyktor från Party light.
 
Från mamma, örhängen och halsband med änglar.
 
Från mamma, teljus från Party light.
 
Från Peter, till mig och Mattias.

Från Mamma, till mig och Mattias.
 
Från Peter, till mig och Mattias.
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0