19 februari

2014-02-19 @ 22:17:19
Hej!
Snart börjar denna månad också lida mot sitt slut och snart är det bara 10 månader kvar på detta år ;)
Går så otroligt fort, dagarna bara springer fram.
 
Var ett tag sen jag skrev, så jag tänkte uppdatera er lite. Jag har avslutat kurserna på Högskolan Dalarna. Just nu går jag en 15 hp kurs på Högskolan här i Gävle, dock en distans så är fortfarande hemma och pluggar. Den kursen jag läser nu heter Folkhälspsykologi, faktist ganska intressant. Vi får instuderingsfrågor som man ska diskutera i ett forum men några andra kurskamrater jag är med tre andra tjejer. Går riktigt bra att svara och diskutera så det är kul. Kursen avsutas kursen med en tenta. 
 
Efter den kursen blir det en annan 15 hp kurs som då också är distans och då går jag tillbaka till Högskolan Dalarna. Kommer dock inte ihåg va den heter.
 
Kan också informera att det snöar ute, jag som trodde att vintern var över. Dock så tror jag ju inte det kommer några mängder och om några dagar ska det blir 8+ igen ;)
 
Nu har jag uppdaterat er om läget lite, så skriver ett inägg kanske imorgon igen :)
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0