27 augusti

2014-08-27 @ 20:50:00
Hej det var inte igår som jag skrev här ;)
 
Sommaren försvann ungefär lika snabbt som det började jag har suttit i kassan på Ica och dagarna har flytit på med både 12 timmarspass och lite kortare pass ;) Men jag har trivts jättebra känns konstigt att det är slut nu, som sagt sommaren har gått så otroligt fort.
Annars så är jag och pojkvän tillbaka i våran lägenhet i Gävle och vi båda har börjat på högskolan som jag nog också glömt att nämna att jag har kommit in på förskollärarprogrammet, från och med nu och 3,5 år framöver vet jag vad jag gör!
 
En annan roligt och underbar nyhet är att jag och Mattias har förlovat oss, jag är världens lyckligaste tjej!
 
har faktiskt om jag ska vara helt ärlig totalt glömt bort bloggen under sommaren, men vi får se om jag återupptar skrivandet lite grann här framöver :)
 
Puss 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0