Bokvikning

2014-04-27 @ 20:35:14
Hej!
Min nya hobby är helt klart att vika böcker, dock så har jag inga böcker nu som jag kan vika så på tisdag blir det att åka till second hand affärer och leta böcker i olika storlekar, fick ett tips att de på en second hand butik i Gävle säljer alla böcker för 1(!!!!) krona styck. Jag ska åka och fynda och hoppas på att jag hittar några bra.
 
Här är mina två som jag har vikt hittils:
 

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Jessica

Hej!
Jag har precis upptäckt bokvikning och tycker det är hur kul som helst. Snälla kan du maila beskrivning på ugglan till mig? Skulle bli SÅ glad!

Svar: HejTyvärr är det inte jag som har gjort ugglan och får därmed inte skicka den. Men gå in på http://www.faitmain-faitcoeur.fr/gallery-2/?wppa-album=21&wppa-cover=0&wppa-occur=1 så finns den där :) Hoppas du hittar, förresten om du har facebook bli medlem i gruppen Bokvikarna där delar vi med oss av tips och en massa fina mönster :)
Emma

2014-05-06 @ 14:00:56
Postat av: Amanda

Skulle jag kunna få måtten på den med hjärtan? Jag skulle jätte gärna vilja testa!:) tack i förhand

Svar: Här finns beskrivningen på hjärtat http://idatallhed.se/category/vikta-bocker-book-art.html :)

Om du har facebook bli medlem i gruppen Bokvikarna där delar vi med oss av tips om en massa mönster :)
Emma

2014-05-13 @ 20:52:18
Postat av: Gunnel Hansson

Hej. Jag måste fråga. Har varit med i bokvikarna ungefär i två veckor. Jätte kul. Att vika olika saker. Helt plötsligt har ni tagit bort mej. Fattar ingenting??? Har lagt till gå med i grupp igen, hoppas att jag får va med. Varför blev jag utsorterad bara så där? Med vänlig hälsning, Gunnel

Svar: HejMånga som ansöker, jag hoppas du har blivit godkänd nu :)
Emma

2014-06-30 @ 08:50:02
Postat av: pia

vika fina vikningar. Har börjar lite smått att vika böcker, ett litet hjärta + ett dubbel hjärta. Väntar med spänning på att bli med i Bokvikarna på Facebook.

Svar: Tack så jättemycket, ja det är väldigt roligt. Hoppas du har kommit in i gruppen. Är nämligen en av admins i den gruppen :)
Emma

2014-11-27 @ 20:24:07
Postat av: pia

Hej! Tyvärr så har jag int fått komma med gruppen än, men jag väntar :)

2014-11-29 @ 22:08:40
Postat av: pia isaksson

Hur länge måste man vänta innan man får bli medlem i Bokvikarna på fejan?

Svar: Det är jättemånga som ansöker, samt att vi måste rensa eftersom många inte godkänner våra regler, men jag hoppas du snart kan komma med. :)
Emma

2014-12-12 @ 16:03:26
Postat av: Marica

Hej! Jag väntar på att få gå med i Bokvikarna på FB, är så taggad för min nya hobby! :o)

Svar: Hej, du kommer nog med snart ska du se, ja visst är det roligt! Mvh emma :)
Emma

2015-01-21 @ 11:03:26
Postat av: Ingegärd Olsson

Hur gör jag för att bli medlem

Svar: Du går in på Facebook och letar efter en grupp som heter Bokvikarna och ansöker om att få medlem :)
Emma

2015-02-17 @ 20:32:56

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0