Eikesdal - Norge

2013-05-17 @ 15:27:38

Hej!

Jag tänkte visa er bilder från Norge resan vi var på, var ju där mellan 3-7 maj. Det var underbart, så underbar natur som finns i Norge. Vi fick se vitsippor (dock inte sådär vitabäddar med bara vitsippor som jag föreställde mig) fick se fin utsikt och hade det allmänt bra. Födelsedagen spenderades ju också där 5 maj, även den blev fantastiskt, paddlade bland annat i Eresfjord där vattnet är så klart så man ser ner till botten, det är nämligen glaciärs vatten från bergen runt om, så tyvärr är vattnet väldigt kallt men ändå sagolikt. Bilderna kommer komma i två omgångar ett inlägg med bilder tagna med systemkameran och ett inlägg med bilder som är tagna med min kompaktkamera.

Vi börjar med bilder från kompaktkameran, där de finns bilder från när jag fyllde år bland annat.

 

 

 
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0