1 vecka sedan!

2013-03-02 @ 11:46:02
Hejhej!
En hel vecka sen har gått sedan jag skrev sist, inte alls bra. Jag har i alla fall börjat min praktik på förskolan dock var jag hemma och var sjuk onsdag och torsdag, men nu är jag tillbaka igen. Så nu sattsar vi 110% nästa vecka som är min sista vecka också. Nästa lördag det vill säga om en vecka så åker jag uppåt mot Jämtland igen!
 
Ska bli kul att träffa alla och speciellt få vara träffa älskling! Vi firade för övrigt 6 månader tillsammans igår ♥ saknar honom så mycket! En vecka kvar!
 
Annars så är det ju lördag idag och jag ska lite senare hem till min syster och spela lite spel och umgås, ska bli roligt, hon är nämligen barnledig denna helg!
 
Ska föröska så det inte blir ev vecka till nästa inlägg nu, Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0