Känns konstigt...

2013-06-08 @ 11:52:41
...att vara tillbaka i Kopparberg, över sommaren.
 
Vart är alla fjäll, vart är rista fallet som hörs vart är skutan? Det jag ser här är lägenheter och en kiosk. Inte alls lika roligt. Det är ju dock bara acceptera det, hade ju faktiskt ett bra år uppe i Jämtland det var kul att vara Jämtlands tös för sisådär 9 månader. Dock kan man aldrig bli en Jämtlänning det är något man födds till. En sak jag kommer sakna är fjällbäckarna som har så otroligt gott vatten. Eller bara när man paddlar kanot/kajak kunna ta en kopp och ta lite vatten från sjön och vattnet är gott. De hade jag aldrig gjort här hemma.
 
En bättre summering om Jämtlands året kommer troligtvis upp i helgen!
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0