Lång dag

2013-01-22 @ 20:32:32
Är så trött så skulle bara vilja lägga mig och sova typ NU!
 
Vi var inne på förmiddagen eller mellan 8:40-10:30 sen gick vi ut dock bara till andra sidan vägen skönt att de inte var så långt där delade vi in oss i två grupper ena gruppen med O där vi gick igenom lite olika vägval och grävde och kolalde snön. Andra gruppen var med N och gömde och letade efter transceiver kul faktiskt. Dock har temperaturen legat på typ -18 grader så ja de var ju mindre skönt, så gick till idrottshallen och åt lunchen där som vi hade med oss...
Sen var de samlig i klassrummet vid halv 4 så blev massa prat där bland annat om tur nästa vecka då vi ska sova i bivack sedan var det lunch. Mellan klockan 18- ca 19:45 har jag och några andra varit i bibblan och jobbat matte. SÅ ja en låååååååång dag har det varit och jag är helt slut.
 
Imorgon ska vi få testa på högskoleprovet, så ja det blir en heldag inne vid skolbänken och en massa tänkande!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0