GRATTIS

2013-01-18 @ 16:43:00
♥ Min älskade Mormor fyller 70 år idag ♥
Eftersom jag inte är hemma och kan fira henne, så vill jag skriva detta inlägget här på bloggen (för jag vet att hon läser) jag hoppas att du får en jättebra födelsedag och jag vet att ni kommer ha kalas för dig imorgon (lördag).
 
Kramar från mig
 

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: mormor

Tusen tack Emma! Det var en mycket trevlig födelsedagsfest. Resan till Stockholm med "Trollflöjten" som visas på Operan ser jag fram emot, det ska bli jättekul för jag har aldrig varit på Operan tidigare. Hoppas allt är bra med dig. Ha det så bra. Kramar från Mormor

Svar: Det var så lite så mormor. Va roligt, ja jag tror ni kommer få jätte roligt! Det är bara bra med mig, hoppas allt är bra med dig också. Kramar
Emma

2013-01-21 @ 13:36:29

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0