Valentines day

2013-02-14 @ 22:17:10
Hej hej idag är det ju den där dagen på året man ska uppvakta sin pojkvän/flickvän, vänner och familjen eller varför inte sitt husdjur. Idag är det den dagen då det är hjärtan överallt (vi fick hjärtformade plättar till lunch, var bara tvungen att berätta det) alla är sådär lite extra glada eller vad man ska säga. En väldigt mysigt dag!

Jag har tyvärr inte spenderat denna dag med världens bästa pojkvän, men jag kommer få träffa honom i morgon :) Super glad för det <3

Nu är det dags att sova om jag ska komma upp till frukosten i morgon sedan ha matte i ett par timmar för att sedan avsluta dessa 6 veckor med matte genom att fika lite extra mycket imorgon efter lunch (vi nämligen haft fika varje fredag, som olika personer har bakat) väldigt mysigt!

säger godnatt med en söt liten bild



Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0