Planeringen är inte allra bäst här

2012-09-26 @ 14:28:36
Måste få skriva av mig lite ;)
Jo det är ju såhär imorgon har vi friståendekurser och jag har då friluftsform heter kursen och imorgon ska vi ut och cykla (tror jag) och frågan är ju bara vart ska vi? Hur ska vi ta oss dit? Ska vi ha någon mat med oss eller inte? Dessa frågor har vi inget svar på utan det kommer vi troligtvis eller ska skriva förhoppningsvis få reda på imorgon men hur lätt är det då att fixa något att äta? Hade ju kanske varti bra att prata om det idag eller typ förra veckan. Men nej nej här ska vi inte ge ut information för tidigt allt ska helst ske samma dag typ 10 minuter innan vi åker...
 
Vi får se hur det blir imorgon kan bli väldigt intressant faktiskt. uppdaterar er om läget!
 
 
Vad mer jo vi har ju onsdagsfördjupning på onsdag em där vi ska fördjupa oss inom ett (eller flera beroende på vad man väljer) område. Man får typ välja vad man vill bara man har ett syfte med det. Jag hade tänkt att välja något inom fotografering, nu ärju bara frågan VAD? Finns ju en miljon saker man kan välja på, vill ju fotografera men funderar också på att fördjupa mig inom någon fotograf eller liknande. Hmm får fundera vidare på detta och komma på något snart så jag kan komma igång med det!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0