Klockan är snart 12:00

2012-09-16 @ 11:57:06
Godmorgon eller ja jag har varit vaken någon timme så god middag får jag väll säga. Jag och min vän som delar toalett hde tänkt samma sak med det här att städa så hon tar hälften och jag tar hälften tror jag i alla fall hon håller på för fullt nu annars så tar jag trappan ner och hallen där nere och tvättstugan och vardagsrummet! Dock får de bli lite senare då hon dammsuger just nu ;)
 
Det är söndag idag det innebär att det är måndag imorgon. Dagen idag kommer gå åt till att städa, laga mat och fixa lite uppgifter som ska göras. Så ja, jag är sysselsatt och det är ju bra.
Nej dags att ta tag i snabeldraken och ta mig ett varm med den i vardagsrummet/tvrummet.
på återseende, puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0