Internet försvann

2012-09-17 @ 13:09:27
Igår kväll så försvann internet därför de inte blev något godnatt inlägg. Nu har det kommit tillbaka i alla fall så ja plus i kanten att det gick så fort att fixa det gillar vi!
 
Måndag idag som jag har längtat utanför så regnar det och jag var nyss bort och slängde en skräppåse, dumt av mig att inte ta en jacka menmen lite vatten har ingen dött av. Så jag överlevde.
 
Tänkte skriva det jag skrev på datorn igår om Ånnsjön och Sylarna på ett papper då jag inte har någon skrivare och orkar inte gå till skolan. Så det blir att skriva förhand. Funkar ju faktiskt det också, för hur gjorde man annars innan datorer fanns? Jo man tog papper och penna!
Skriver mera senare, puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0