God kväll

2012-09-15 @ 22:04:22
Angående tidigare inlägg med val av min mat idag så kan jag informera er om att jag valde pasta med pasta sås gjord på skinka. Gott? Nej det var ju tyvärr inte det, så var en riktig besvikelse så vi hoppas på att korvstroganoffen imorgon kommer vara jätte god.
 
Nu är tänderna borstade och om timme eller så är det dags för sängen! Imorgon, så ska jag städa huset eller ja hallen, och övervåningen samt tvättstugan då har jag något att underhålla mig med också. Får se om de kommer lite bilder också på hur vi bor här i Brunkulla! Kanske tar lite med mobilen så kan ni få se sen på kvällen. Det är alltså morgon dagens projekt. Något måste man ju underhålla sig med när det knappt är något folk hemma ^^
 
Annars så kikade jag nyss på körslaget och såg att det var en kör med från Örebro så ja jag får heja på den kören! Känns ju inte mer än rätt att göra det, eller?
 
Förresten så har jag lite mera saker att göra imorogn som att skriva två uppgifter som jag skulle göra då jag inte är med på turen så det ska också fixas imorgon, känns som dagen imorgon kommer gå fort och det är bra för då blir det fortare måndag!
 
Annat att tillägga är att jag är supernöjd med mitt rum efter att jag städat, det är superfint nu! Älskar´t ♥
 
hörs imorgon, puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0